zondag 6 september 2009

twitter

Leuk, maar meer van hetzelfde. Te gebruiken om actuele informatie snel te verspreiden, houdbaarheidsdatum beperkt. Veel andere communicatie mogelijkheden voor handen. Wellicht voor de twitter-doelgroep (wie gebruikt twitter) als communicatie inzetten.
Verrassend is wel weer dat je vanuit twitter berichten weer door kunt schakelen naar allerleid nieuws. Ik tikte Joure in en kreeg gelijk de uitslag van de voetbalwedstrijd van het eerste van joure.
Zal het zelf niet gaan gebruiken denk ik.

1 opmerking:

  1. Je moet er van houden... Het werkt heel snel, maar dan moet je volgens mij wel mobiel internet hebben, want ik heb Twitter via de pc, zet er af en toe wel iets op, maar ik heb dat ding niet constant aan staan (hooguit 1x per week even "bijwerken") en dan schiet het zijn doen eigenlijk al voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen